Onze activiteiten

Onze activiteiten

Stichting Vienna wil mensen met een beperking de mogelijkheid geven om de wereld van de paarden te beleven. Wij passen ons zoveel mogelijk aan aan de wensen en behoefte van onze deelnemers. Of je nu liever een ontspannen buitenritje maakt, op avontuur wil gaan in Spaarnwoude, proefjes wilt rijden, wilt springen, paardentaal/ leiderschap wilt leren, wilt knuffelen en tutten of de stalletjes wilt uitmesten, dit alles is mogelijk bij Stichting Vienna.

Voor vragen over dit onderwerp kunt u contact opnemen met
Coördinator Paarden - Elvira Wesseling
elvira@stichtingvienna.eu

Contactformulier
Lessen

De lesjes bij Vienna zijn voornamelijk individueel gericht, persoonlijke aandacht voor zowel de deelnemer als de pony staat bij ons voorop. Indien je graag samen met een vriend/vriendin wilt komen dan kan een duo lesje natuurlijk ook. Ons maximum is 2 deelnemers tegelijk.

De lesjes worden ingepland van dinsdag t/m zaterdag tussen 10.00 – 20.00, de planning vindt in overleg met de instructrice plaats.

• Les van 30 minuten €10,-
  • Les van 60 minuten €17,50
Dagbesteding

Stichting Vienna biedt dagbesteding aan van dinsdag t/m vrijdag.

We hebben op alle dagen nog plek voor een aantal enthousiaste deelnemers die graag op onze ranch komen werken. Wat kan je bij ons verwachten? Samen gaan we aan het werk op stal, met dagelijkse werkzaamheden rondom de paarden.

Zowel het onderhouden van de stallen, als het verzorgen van onze pony’s en kalfjes staat bij ons op het programma. Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden van de deelnemer gaan we op zoek naar passende dagbesteding.

Verjaardagsfeestjes

Vier je verjaardagsfeestje bij Stichting Vienna! Stichting Vienna houdt van feestjes en wil dan ook graag helpen om er een onvergetelijke dag van te maken.

• 3 uur aan leuke activiteiten
  • €150,- voor 6-8 kinderen