Vrijwilliger

Meer informatie

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers. Vrijwilligers met het hart op de juiste plek voor zowel mens als dier. Dat is de belangijkste 'eis' die wij stellen aan een vrijwilliger. Voor de rest is elke hulp welkom. Van het helpen van onze ruiters tot en met het werven van fondsen.

We zijn op dit moment vooral op zoek naar mensen die ons bestuur willen komen versterken en die juridische kennis en ervaring meebrengen. Daarnaast kunnen we extra mensen gebruiken om de collecte voor het Oranjefonds van 22 mei tot 26 mei tot een doorslaand succes te maken. Heb je zin, tijd, voel je je aangesproken? Schroom dan niet en neem kontakt met ons op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan de Stichting Vienna? Neem dan contact op met ons. Onze ruiters zullen u dankbaar zijn! Stichting Vienna is volledig afhankelijk van vrijwilligers die hun steentje bijdragen om paardrijden voor mensen met een beperking mogelijk te maken. We kijken uit naar iedereen die structureel bij kan dragen aan onze activiteiten om zodoende veel mooie uren mogelijk te maken voor onze doelgroep.

Contact

Je kunt contact met ons opnemen van onze contact pagina of voor specifieke functies: